+90 (216) 517 00 59   bilgi@gochanevdenevenakliyat.com.tr
HEMEN ŞİMDİ ARAYIN

Dershane Taşımacılığı

Dershane Taşımacılığı


Dershane taşımacılığı, mümkün olduğu kadar eğitim ve öğretime ara verildiği zamanlarda yapılmalıdır. Fakat genel olarak dershaneler eğitim ve öğretime çok sık ara vermedikleri için, Dershane taşımacılığı çok kısa sürede ve çok hızlı bir şekilde eksiksiz olarak yapılmak zorundadır. Dershane taşımacılığı için öncelikle firmamız tarafından teknik personel görevlendirilir. Görevlendirilen bu personel tüm dershaneyi, sınıfları, yönetim katı, kantin vb. gezerek öncelikle bir durum tespiti yapar. Yapılan bu durum tespiti ile birlikte taşınacak olan sıralar, tahtalar, eğitim ve öğretim malzemeleri, masa ve sandalyeler, bilgisayarların tespiti yapılır.

Tespiti yapılan malzeme ve eşyalardan sonra taşınma işlemi için zaman, araç tespiti yapılır ve paketleme / taşıma personelinin tespiti ve planlaması yapılır. Tüm bu işlemler esnasında dershane yöneticisi veya görevlendireceği bir dershane personeli ile birlikte koordine ve görüş alışverişinde bulunur, en hızlı ve hasarsız taşıma işleminin nasıl yapılacağı tespit edilir.      

Taşınacak olan dershanenin öncelikle hangi bölümünün taşınacağı tespit edildikten sonra firmamızın deneyimli ve tecrübeli personeli derhal işe koyularak sıra ile taşınacak olan bölümün sıraları, tahtası, bilgisayarları, varsa diğer eşya ve malzemeleri paket ve ambalaj yapılarak nakliyata hazır hale getirilir. Paketlenerek nakliyeye hazır hale getirilen eşyalar ve diğer malzemeler, mümkünse (bina ve bina etrafı uygunsa) asansör kullanılarak aşağıya indirilerek, nakliye için hazır edilen en uygun araca dikkatli bir şekilde yüklenir. Yükleme esnasında yükleme kurlarına dikkat edilir ve eşyaların hasar görmemesi için azami çaba sarf edilir. Yüklenen eşyalar yeni adresine dikkatli bir şekilde taşınarak, dershane yöneticisi veya görevlendireceği bir personelin gösterdiği yerlere tekrar yerleştirilir.

Dershane Taşımacılığı

Dershanenin yönetim kısmı ile elektronik eşyalarının ve bilgisayarların nakliyesi için farklı bir proses uygulanır. Bu yöntemde öncelikle bilgisayarlar ve elektronik eşyalar varsa orijinal kutularına yerleştirilir. Yoksa firmamızca hazırlanan uygun paketleme ve ambalajlama malzemelerine sarılarak dış etkiler nedeni ile hasar görmesinin önüne geçilir.

Dershanenin bilgisayar ve elektronik eşyalarının nakliyeye hazır hale getirilmesinden sonra, yönetim bölümünün eşya ve mobilyaları ile dolaplar, kitaplar, kütüphane sarılarak paketlenir ve nakliye hazır hale getirilir. Bu eşya ve mobilyalar da diğer eşyaların taşınmasında  olduğu gibi mümkünse asansörle ile bina dışına çıkarılarak hazır edilen araca dikkatlice yerleştirilir.

Eşyalar yerleştirilirken ağır ve sağlam eşyalar alt kısma, hafif ve kırılabilecek eşyalar üst kısma sağlam bir şekilde yerleştirilir. Eşyalar yeni adrese getirildikten sonra yeniden yerleştirilir. Dershane görevlisinin gösterdiği yerlere yerleştirilen eşyaların içerisinde montajı yapılması gereken eşya veya mobilya varsa montajı yapılarak teslim edilir ve son kontrolden sonra nakliyat işi bitirilir.

Şehir içi Nakliyat