+90 (216) 517 00 59   bilgi@gochanevdenevenakliyat.com.tr
HEMEN ŞİMDİ ARAYIN

İşyeri Taşımacılığı

İşyeri Taşımacılığı


İşyeri taşımacılığı profesyonelce yapılması gereken, işyeri taşınacak olan müşterinin istekleri tam olarak karşılayabilmek gerekir. Çünkü işyeri taşınacaksa , işler belirle bir dönem için kesintiye uğramış, işler sekteye uğramış demektir. Bu da işyerinin en kısa zamanda ve hızlı bir şekilde tekrar faaliyete geçmesi için hızlı davranmayı ve taşınan işyerinin tam olarak eksiksiz, ve belirli bir düzen ve sıra içinde taşınması gerekir. Çünkü taşınma esnasında işyerinin mal, ürün ve diğer eşyalarının karışması demek işyerinin olması gerekenden çok daha uzun zamanda faaliyete geçmesi demektir ki bu firmamız tarafında arzu edilen bir gelişme değildir.

Bu nedenle firma olarak taşınacak olan işyerinin özelliklerini, taşınacak olan eşyaların fizibilitesini çıkarırız. Taşınacak olan eşyaların tespiti, nakliyede kullanılacak araçlar, eşyaların ambalajlanması ve paketlenmesi çok önemli olduğu için işyerini önceden görülerek, taşıma işi için yol haritasının çıkarılması, taşınmayı kolaylaştırır ve çabuklaştırır. Bu nedenle firmamızın iş yeri taşımacılığında uzmanlaşmış personeli tarafından, taşınması yapılacak işyerinde ön çalışma yapılır. Bu çalışma ile taşınacak eşyaların tespiti yapılır. Hangi eşyaların öncelikle taşınacağı, taşıma işinde kaç adet araç kullanılacağı, taşımada kullanılacak araçların özellikleri bu ön çalışma esnasında tespit edilir.

Ayrıca işyeri taşımasında dikkat edilmesi gereken bir diğer konu da işyerinde kurulu vaziyette bulunan makine var mı? Taşınacak mı? Bunun tespitinin yapılması çok önemlidir. Çünkü makine taşınacaksa, makinenin sökülmesi için teknik bilgisi olan personel gerekiyor mu? Gerekiyorsa taşınma gününde hazır edilmesi gibi konuların halledilmesi gerekecektir. İşyeri taşınması esnasında göz önünde bulundurulması gereken bir diğer konu da personel eşyalarının (soyunma dolapları, yatakhane, yemekhane ve malzemeleri vb.) durumudur. Bu eşyaların taşınması sırası ve öncelik derecesi de belirlenmelidir.

İşyeri Taşımacılığı

Aslında işyeri taşımacılığı çok farklı, çok geniş ve önemli bir konudur. Çünkü iş yeri denince aklımıza çok geniş bir skala gelir. Bu da bizim taşınma konusunda her türlü ihtimali düşünme ve hesaba katma zorunluluğumuzdur. Çünkü elbise üreten bir atölye de işyeridir, ayakkabı satan bir mağaza da işyeridir. Bu nedenle iş yeri taşımacılığında pro aktif düşünmek çok önemlidir. İşyeri taşımacılığında bir diğer önemli konu da mutlaka işyeri sahibi ile koordine ve iletişim halinde bulunmaktır. Çünkü taşınma esnasında öncelik verilmesini isteyeceği eşyalar bulunduğu gibi, zaman ve yer ile ilgili istekleri de olabilir.

İşyeri taşımacılığında dikkat edilmesi gereken konulardan diğeri de taşıma işlemi esnasında, işyerine ait ürünlerin kesinlikle hasar görmemesi, satılacak ürünlerle, raf ve tezgahların ayrı ayrı taşınması ama, bu taşıma esnasında her iki unsurun da birbirine tamamlayacak şekilde koordine edilmesidir. Çünkü önce ürünleri getirip yeni işyerine bırakırsanız, raf ve tezgahlar gelene kadar ürünler yerde kalacak, ve raflar kurulana kadar ayak altında olacaklardır. Bu nedenle iş yeri taşımacılığında eğer raf ve tezgah varsa mutlaka öncelikle raf ve tezgahlar taşınmalı ve diğer ürünler yeni adrese taşınırken, rafların kurulması bir an önce tamamlanmalıdır. İşyeri taşımacılığı için lütfen iletişime geçiniz.            

Şehir içi Nakliyat